älskligen som vet!

åkte iväg på en snabbis igår till Göteborg för att mysa med favvo K

innan hon sluta jobba så träffa jag en gamla kompis som jag lärde känna när jag gick på gymnasiet..
inte träffat på ialflall 4 år. kul å ses igen. vi satte oss på hardrock och snackade i 2 timmar
skönt att se dig igen Coffe...

sen va å de å träffa K och åkte hem till henne å P´s "nya" lägenhet som jag inte sett ännu.
jätte fint!
de blev prat å tvtittande samtidigt som ja käka en massa marängswiss...
de brukades käkas i Halmstad under högskoletiden...
*mumma*
tror faktiskt itne jag har ätit de sen jag gick på högskolan med favoriterna..

kom hem idag och nu blir de la till att vara hemma fram tills söndag.
blääääääääää!

va ska ja göra hemma?? suck och stön. så nu har håller jag på å ladda ner bilder som jag ska framkalla så ajg kan pyssla lite. de sägs ju att vi inte kommer att ha så mycket sol nu under helgen ändå.. så hopas bara tt de komemr snart. men med min tur  komemr de på måndag.. å då jobbar jag till havs


nu tror jag att min första kompis vet om min blogg...

när jag va i göteborg sa K
"men du om någon borde ju ha en blogg nu när du inte skriver i resdagboken" k
 (brukar alltid skriva när jag är iväg och reser så alla där hemma kan se bilder å veta va som händer)....
"äääähm" jag
sen kunde jag inte hålla mig. kan inte ljuga... å va skulle jag säg???
"jag har faktiskt en" jag

tyyypiskt!
men men .. jag berättar ändå allt för henne.... så varföer inte läsa... men hon e ändå den enda... hoppas jag:S
men jag älskar dig sweety!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback