maj gad - no more alkohol

att jag inte lär mig. jag fattar inte asså!

går dagen va en toppen dag.
mega fint väder
täffa gamla vänner
skrattade
mindes
åt gott

sen på kvällen skulle vi ses i stan för ETT glas.
de blev två, tre, fyra...

sen bestämde vi oss för att ta oss till bond.

vadå????
man kan ju inte missa dragshow!

till sist blev de fem glas vin för mig. om jag bara hade tänkt äta lite mer under dagen så skulle de kanske slutat bätter. de slutade med att jag inte kommer ihåg något och att jag fått sota för de hala dagen. kunde itne röra på mig.
skakade hela dagen. kunde knappt gå utan att må illa. och hade riktig fylle frossa.
maj gad!"
de va ju bara 5 glas!!

va händer med mig???

you are getting old missis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback