ajdöken adjö

då har K lämnat mig här i göteborg.
ska stanna här tills imorgon. tåget går 6.20 mot varberg..
niiiiiiiiiiice

måste asså gå upp vid 5..
I dont like... BIG NO NO

ibland undrar jag varför jag utsätter mig för denna alkoholen.. :S
börjar definitivt bli för gammal för de här...

vart som en slapp mans lem hela dagen ...=)
inte orkat röra på mig.. bara legat å degat...

men nästa vecka ska jag jobba.. 7 dagar till havs

i like

och min favo stena tjej ska vara på båten i någar dagar med.. ska bli så sjuuuukt kul!
Julle my dear...

de gör att de känns ok att de regnar som fasiken...

nu ska ja å Henkster sätta oss och kika på en rulle,,,
the Prestige... har ngn sätt den?

de blir de sista vi gör tillsammans på ett tag...
paus bitte


K: den söte killen jag träffa e Mr som jag träffa på stena line.. Ax. i like alot.. men verkar inte som att de skulle vara ngt bra för mig heller.. NO MORE GUYS FOR ME PLEASE...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback