vistelsen i Göteborg

det har verkligen varit en toppen viselse i Göteborg. Fick inte någon möjlighet att träffa Karin men nästa gång???

Fick iallafall en hel dag tillsammans med Linnea. Trotts att jag inte hade några pengar och det till och med var så att hon fick lov att förse mig med pendelkort så att jag kunde ta mig till henne så hade vi en faktistiskt bra dag!

Massa prat, skratt, mys
Tog shoppingrundan i centrum och fick mig handlat krokar att ha i mitt söta boende här i stöten.
sen blev de suchi och så klart  en fika som inte kan gås miste om när Linis är i farten.

image938image941
image939image940

efter stan så åkte jag hem till mig och L åkte till jobbet för att sen sammanstråla tillsammans hos henne utanför Göteborg efteråt

mat tillverkning, te, nobel middag

image942

Kommentarer
Postat av: k

babe-u know it!! saknar dig så. bara typiskt att du kom i mkt intensiv jobbvecka.mkt sånt just nu. suck. puss

2007-12-14 @ 23:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback