vakten på båten som har gått i bilder

klädekläder



min nya snygga uniform som jag fått...
kände mig lite som en reselefare med skarfen... kul. mycket snyggare än den andra som va marinblå coh råg rikigt skäps akrigut. nu såg vi ju riktigt stiliga ut.. emn skarfen kudne man gott skippa tycker jag...

i måndags och i tisdags (igår) så gick vi av båten i grenå och gick till kattegattcentret för att kolla på hajarna...
cooooooooooooooooooooolt.

jag so inte vart ute på 5 dagar och snats frisk luft va som en ny släppt kalv. hoppa och skutta och kunde inte slita mig..
så himla kul!sprang mot de. A och C tyckte jag va hel knasig. men jag har ju vart tvungen att aggera vuxen på båten i 5 dagar utan att få va ute och rra på mig. man blir ju galen. coh ingen sömn heller.


i kattegattcentret kunde man gå in i en tunnel och titta på hajarna underifån... läskigt.. memn de hade ganska så små tånder sa de :S
bilden längt till vänster... de e två hajbarn som åker snålskjuts på mammahaj. så guligt. de vägrade släppa mammahaj och satt på henne under de två dagarna vi va och titta på dem... söööööt!



jellyfish - rocka - muräna (grooose) - drakfisk - lufter upp krabba (djurplågeri light :S)





från igår.. vi ska lägga till i grenå. ca 10 stena kollegor står å tvängs för att landgången ska sättas fast.. kan kan ppt vänta tills vi ska av... lite små fest igår med. mysigt.
sen hem til badkar å bastu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback