raka sig?

suttit tillsamamns med H hela dagen vid varsin datorn och surfat.
mycket roligare så än att vi sitter i varsitt rum som vi brukar i göteborg. här e de trådlöst.

men jag ska skaffa internet på min egna dator.. ett steg närmre vuxen antar jag

vart i halmstad idag.
mamma fick träffa H nu när han e min
käkade på restaurang .. on her...

sen innan vi åkte hem så åkte vi inom min syster å hennes man med. de e inte alla som får lov att träffa henne inte.. men känner att de bara blir bättre mellan mig och H så va bra tvungen ..

trodde inte att de skulle funká så bra mellan oss.
måste erkänna att jag tvivlade lite i början. att vi vart kompisar för länge.. men de blir bara bättre och bättre...


nä nu ska vi na na..

han ska bara raka sig..
han ahr sånt konstigt fuffens för sig att han måste raka sig på kvällanra.. han kan itne raka sig på dagarna.. de funkar inte..
knas-H

tihi

imorgon blir de göteborg
hanska skriva in sig.
sen bli de stan
fixa internet till min dator och älmna in mitt headsett till telia för d e glapp i de..

sen träffa K i stan ???+

puss puss

nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback