kräftskiva :)

inte fått äta en endaste kräfta nu si sommar.. coh helt plötsligt är jag inviterad till 2 kräftskivor (3 om man räknar med mig och mamma)

göttepåse!

imorgon så komemr vi ha en på båten.. jammy!
can´t wait...

och nästa lördag så blri de med H´s kompisar

lovade mamma att jag skulle komma hem på tisdag kväll coh käka med henne...
men nu verkar de som att alla på min vakt på båten ska festa i varberg på tisdag. så himla sugen och om H kan komma ner till varbegr så jag har ngnstans att sova samt att han kan ta med festkläder ner till mig så vill jag så gärna vara med ..

bara de att jag har lovat mamma.. fast fest med kollegorna komemr ju inte ske mer... eftesom att alla typ slutar nu efter tisdag. :S
mamm akanske förstår?
hmm.. tåls å tänka på

nu e de ute. vi e ett par.. i like... ALOT.
känns mer och mer. och det är en bra känsla..
han blir bara bättre och bätter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback