killar asså...

ha ha.. kan inte annat än å skaka på huvvet och le åt honom

nu hoppa han in i duschen å tog med sig högtalarna och ipoden..
den killen kan duscha i evigheter.. speciellt med musik inne i badrummet

vart hungrig sen han stackhuvvet innanför dörren 11.21
snart sa han...

lärt mig att de e bara att le.. snart kan va allt mellan 45 minuter till dagen efter... om man har otur..
så när han tog med musiken in så fatta ja att de skulle va en lång dusch..

men han lovade mig att om en halvtimme skulle vi sitta nere på denies pizzeria (inte käkat på snart 3 veckor.. va händer med mig? jag som bruka käka minst en i veckan.. MINST!)
vi ska fela på en pizza. aja... tänker inte skynd på honom.. tror inte på de.. men nu har jag vant mig vid att jag måste faktiskt med kompromisa. han måste få varva ner. han har faktiskt jobbat. de e jag som har vart rastlös hela dagen.
gick upp vid 7 när han stack till jobbet, sprungtit, tränat lite.. och sen bara gått som på nålar på att han ska komma hem..

men han e ju bara för söt...

mmmmm... han har 23 minuter på sig nu att bli klar..

he´s never gonna make it..
trust me!

tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback