jag föll för allmänheten

överallt har jag sätt dessa eviga listor.. och jag bara suckar. måste se va de e som e så kul:)


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 

klart.. han e här ju
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Fy bubblan. hur ska man veta de? fast kommer ihåg sånna apelsinsmakande tabletter som stod på bordet...
Vad åt du senast?
korv med bröd
Har du fått någon komplimang idag?
japp.. tihi
Har du varit med i en rättegång?
näää.. emn ja va påen rättegång med klassen när jag va yngre....
Är du polare med grannarna?
jaaa. eller polare å polare... de har en fest på grönområdet utanför oss. himla kul faktiskt å man lär känna alla nya som kommer...
Vilka språk pratar din mamma? 
Filippinska och svenska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige-.. räknas kreta??+ 8 månader...
Senaste piercingen?
Räknas hål i öronen??+ nääää....
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
nyss. ner till varberg
Gay?
otrooooligt hetro.. tror jag för de mesta iallfall
Har du däckat/spytt för att du druckit?
he he how hasn´t???
Har du något husdjur?

har haft en massa... iallfall två kaniner och två marsvin. de sistnämna fick jag av mina kompsiar när jag fyllde 15. raspen och ove. emn de lät för mycket coh ja va himla allergisk.. så fick skippa dem.. tillbaka till djurhandlaren:(
Har du täckt någons hus med toapapper?
inte just de.. men jag har vart en hejjare på att busa... you dont wanna know ;)
Har du varit på stranden?
e de ett skämt eller?? jage ju halsmtad bo=)
Minns du dina/din musiklärares namn? 
vet bara att hon va fru till en kändfotbollstränare... har namnet på tungan
Hur bra är din syn?
HEMSK! märkte de nu när jag körde hem.. har -6,75 på vänster å 6,25 på höger... ni som vet va de betyder vet säkert att jag nästan e bliiiiiind....
Har du varit på ett party?
va e de här för himla frågor????
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet. om jag skulle vilja ta livet av mig så kanske ja hade gjort de.... de går snabbt å om jag ändrar mig så går itne de ändå
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Då hade jag slutat fundera på om han var bög...
Har du varit utomlands?
Ja såklart!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
min systers.. de e de enda jag vart på
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
nja.. snarare förvånade...
ja e så oskyldig

Var är dina syskon just nu?

hemme.. eller på jobbet
Vad var den senaste drömmen som du minns?
att H va aspackat och satt i häcktet
Vem ringde dig senast?
Carro
Vilken tid gick du upp imorse? 
halv 10... sen hoppas jag upp ur sängen
Vad ska du göra i helgen?
vara nere i trelle
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
ngt mongo
När var du riktigt sjuk senast?
oj oj oj .. jag e aldrig sjukt. i 4an så jag hade 41 grader och låg å yrade cohj tyckte synd om ig. mamma badda min pannahela tiden
När såg du en kändis senast? Vem var det?
vem räknas som kändis?
zlatan igår på plan när han vinkade till oss..

Vad finns i din bakficka?

luft
Har du färglinser?
nix. vanliga
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
h i hi.. va ska man ha en kille till???
Vad är det första du gör på morgonen?
pussar H
Vad ska du göra efter det här?
käka på restaurang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback