gör stan osäker

Igår var jag helt ledig fån jobbet.
Det var härligt. Satt och fixade med mitt fotoalbum hemma hela dagen. Supermysigt att bara vara i sin värld och sitta å titta på alla foton och minnas. Har vart ganska så dålig på att framkalla bilder på sistonne.
Bilderna som kom var från vår semester Kreta och min första säsong i Stöten.

300 st kort som jag efter idag äntligen är klar med. Blv av någon konstig anledning massa dubbletter så nu tänkte jag vara snäll å posta lite kort till de människornna som var med på dessa för det är så dumt at slänga dem.

På eftermiddagen så gick jag och prinsen på visning på en lägenhet i närhete. Den var jätte mysig och tyckte genast om den begge två. Minus var att det var en motorväg precis vid huset och man kunde inte sitta på balkongen utan å höra alla bilar. Så vi bestämde oss för att leta vidare. Tog mig till stan för att möte upp Lina och en till nyvunnen vän. Satte och och tog några öl/vin. Super mysig kväll och klockan tickade på och helt plötsligt så var klockan över midnatt och jag som skulle upp tidigt....

Men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback