tillbaka till verkligheten

Då var man tillbaka från en vecka på Kreta. Känns fortfarande som om jag är där i sinnet men här i Oslo med resten.
Kroppen har tyvärr börjat känna av att jag spenderade mina sista dagar i solen för soleksem börjar dyka upp och det kliar som in i bomben. Låter jag bli så slutar det klia hoppas jag. 

De första dagarna av veckan spenderades med å upptäcka ön medans de sista dagarna tillbringades vid havet. Snart blir vi kanske studenter så vi försökte uppleva så mycket som möjligt och njuta av tiden på ön. En av mina önskningar var å åka paracute.  80 euro! För 2 st men ändå! Pirrade i magen.

Han som hjälpte oss upp sa:
-Där det börjar dra så spring!
-Spring? tänkte jag. Hur fort då? Jag kan inte springa!
Högt sa jag:
-Har vi försäkring?
Fick inget svar för sen började vi "springa" och efter 2 steg var vi på väg upp i luften



Vill tillbaka!

2009-05-19 @ 14:15:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback