nedräkning!

3 dagar kvar tills pappa kommer på besök hit till Göteborg

8 dagar kvar till Lidköping nalkas i en helg och inflyttningsfest

13 dagar kvar tills vi blir
kattvakt

15 dagar kvar tills myshelg

21 dagar kvar tills julmiddag med jobbet

29 dagar kvar till en weekend för grand opening i Stöten

39 dagar kvar tills vi drar oss ner mot en övernattning på hotell i Köpenhamn

40 dagar tills vi lyfter från Kastrup mot varmare breddgrader

41 dagar betyder första dagen på 3 veckors semester i Filippinerna

42 dagar till JULAFTON

50 dagar till 2010!


T i d e n   g å r   s å   h i m l a   f o r t .

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Känna panik över allt jag måste hinna med
eller njuta över allt jag faktiskt har gjort.

Inte långt kvar tills man sitter där och tänker tillbaka på min tid som ung och ler. Det gäller att fylla dagarna med lycka. Har så mycket att se fram emot och det värmer i hela kroppen när jag tänker på vad mycket jag hunnit med. Ibland förstår jag inte hur jag hinner men det spelar ingen roll. Älskar att leva mitt liv på mitt sätt

Hugarda 2007 - simmade med delfiner

Kommentarer
Postat av: Modesty

Hmmm... Glöm inte att njuta och leva i nuet!!!

Kram!

Postat av: Storsyss

14 dagar till jag och goaste Patrik ska komma och bo på ditt hotell :)

kram kram

2009-11-13 @ 12:55:27
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Storsyss

14 dagar till jag och goaste Patrik ska komma och bo på ditt hotell :)

kram kram

2009-11-13 @ 12:56:02
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Anna-Lena

va kul att han har sagt det. slipper jag vara tyst :) ser fram emot det. jobbar hela helgen men ledig på kvällarna :) vill med till liseberg!

2009-11-13 @ 13:15:39
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback