världen bästa sätt att vakna på!

Tänkte jag skulle sova ut liiiite idag innan frullen med två av världen bästa tjejer.

Mons tyckte inte det. Vaknade halv 8 av en katt som lägger sig på mitt ansikte. När jag inser att det är han så reser jag mig upp lite halvt. Då går han och lägger sig på rygg på min mage och väntar sig att jag ska klia honom. När jag väntar för länge så öppnar han ögonen och tittar så där sött på mig att jag inte kan låta bli att vakna ännu mer för att lägga handen på den vita magen.

Gick in till stan idag för att få min dagliga prommenad.

När jag kom hem så var jag så sliten att jag somnade med Mons i sängen och sov en timme till. Vaknade av att han puffade till mig med tassarna för att jag hade somnat med handen vid sidan av honom och hade slutat klappa honom. Myyysigt! Hoppas att han stannar tills på lördag för jag ÄLSKAR att ha honom hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback