fredagen den 13 november 2009

Igår blir det inte riktigt som planerat. Blev en myskväll med flickorna framför Idol istället. Linn bjöd på gottigheter och det frossades i snask, vin och underbart tjejsnack.
När sista drinken var upphälld i glaset och jag precis skulle få i mig en kopp kaffe så ringer prinsen.

Han har glömt nycklarna och kommer inte in. Försöker förbrilt komma på en bra lösning som i n t e involverar att jag måste ta mig från mina fina tjejer men den enda lösningen är att jag tar mig hem. Med min vanliga tur under fredagen den 13e så kommer Linas sambo och hämtar henne och han kör mig hem så att prinsen slipper våndas ute i regnet och kylan. Han går och lägger sig och jag måste sitta uppe eftersom kaffet precis slagit till.

G R R R R !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback