fredagen den 13

Tjat om att det är fredag den 13de.

Själv så har jag otur alla andra dagar om året så när jag var liten så sa jag alltid att fredagen den 13de var min turdag. Så idag kommer att bli en riktigt fin dag. Å jajamensan. Idag föll det massa snö ner här i Göteborg.

 

Kände hur det pirrade härligt i magen så gick ut från hotellet för att känna på luften och den var så härligt frisk. Snöar inte lika mycket nu och det kommer inte stanna kvar heller men det var mysigt.

 

Efter jobbet vid kl 15:00 blir det en snabbis till gymmet innan jag drar bort till tjejerna för att skråla singstar. Ska bli riktigt mysigt. Hoppas på en ganska lugn kväll så att jag kan jympa lite imorgon innan jobbet. Vi får se. Blir mycket träning nu inför vintern 2009 och min härliga semester om 38 dagar.

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tyvärr har i alla fall JAG förmågan att gå in stenhårt och sen lägga ner... :( Men du har säkert mer självdiciplin än mig! :) KRAM

Postat av: Anna-Lena

jag vet. jag med. men lovat mig själv att jag INTE ska bli så jobbig som jag vart nu när jag inte tränat. får planera lite bättre och henrik peppar mig med för han orkar inte med att jag tjurar

2009-11-14 @ 17:22:19
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härlig bild!

2009-11-16 @ 22:43:21
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback