bilder fredagen den 13e november 2009

Lite efter när det kommer till att lägga upp bilder.
Men hittade bilder som M a t  i l d a  tagit så tänkte låna dem.

Vi skulle ju haft en singstar kväll men blir inte men som vanligt blev det väldigt trevligt. Dock så slutade kvällen på annat sätt.

 

När vi umgås brukar det oftast ligga en kamera /person och kameran får alltid varm. Alltid lika trevligt att kolla igenom sin egna (och de andras) dagen efter och skratta.


Mina söta flickor är typiska sötnosar som inte ger mig annat än positiv energi. Precis sånna som man ska omringas av.

 

Tyvärr missar jag lite festande med de i helgen men på söndag hoppas jag att vi ses hemma i Linas nya lägenhet. Hjälpa till och fixa lite samt dricka lite mojitos och busa.

love them :)


Kommentarer
Postat av: Madicken

Allt bra?

Ha en bra Fredag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback