kampen om pengarna går vidare

imorgon så ska vi kontakta banken och häva det förbaskade köpten på vår resa.

Men idag har jag bara myst. Underbart fin sista dag på jobbet. 60 otroligt söta pensionärer som givit mig så mycket positiv feedback och beröm att jag nästan sprack av lycka. Trotts all stress så lyckades verkligen vi. Bra avslut.

Nu är jag ledig i 3½ vecka från jobbet i och med att jag skule iväg och resa. Nu ska vi leta efter en sista minuten så att vi kan åka iväg ändå. Måste få lite sol.

Men imorgon börjar alla samtal. Ringa banken, ringa arn osv. Pengarna ska tillbaka så att vi kan åka nästa år.
Så det så :)

Imorgon börjar nästa vecka. Trotts att vi skulle suttit på tåget ner imorgon så får jag bortse från det och börja se positivt igen.

Kommentarer
Postat av: ilsa

fin blogg :)

Postat av: Denise

Hörde om vad som hade hänt. Helt galet! Vet inte vad jag hade gjort om det hänt mig och Sarah när vi skulle till Thailand! Hoppas det fixar sig och att ni får åka nästa år istället!



KRAM

2009-12-24 @ 16:28:15
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback