Måndag, Im in love!

Efter att gått upp sent två dagar i rad (läs: halv tolv!) då både mitt helgbesök och min sambo älskar att sova så tvingade jag mig upp till Rix Morgonzoo's tv sändning. Älskar att de sänder via tv! Finns inget så härligt som att krypa ner i soffan med kaffe och Lucia (visst, Henrik med men det händer så sällan då han för tillfället bor på skolan så mycket som han pluggar just nu) och kolla på Rix Morgonzoo. Denna UNDERBARA ironi som även jag nyttjar mig av större delen av mitt vakna liv.

Nog om det.

På dagens agenda står det lunch med Lina. Underbara varelse som jag inte träffat på flera månader! Är i skrivande stund på väg till andra sidan stan för att stjäla lite tid av henne mellan hennes jobbpass. Saknat dig!

Annars är lovat backintervaller med underbara Karin. Inte det roligaste jag vet då jag anser mig vara lat men det är nödvändigt för att bli en bra löpare (nu pratar jag om backintervaller inte träffa Karin SÅ KLART, det är hon som gör backarna mer "roliga"!).

Sen är en dejt med matte böckerna bokad. Prov på fredag.

Fullspäckad dag och jag njuter!
H a d e t g ö t t!

Lina och jag

 


Kommentarer
Postat av: Mad

Snyggo ANS!!

Ja det var en evighet sen vi sågs!! :( Men jag är en flitig läsare av din blogg så jag hänger med lite i ditt liv ändå! ;) Saknar dig!

Avis på dig som är så duktig med träningen... Heja!

Blir det nån Grande för er i år? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback