Träningen förenar

Konsten att förbättra relationer via träning är underbart! Sambon å jag har börjat springa tillsammans (äntligen!) å älskar att ha den timmen ihop och bara vara VI. En timme (eller mer) och prata samt motionera. ROMANTISKT! Har även hittat Hanna:) vi har varit vänner så länge vi har haft våra pojkvänner men underbart vad nära man kommer när man tränar ihop. Hon ställer mer än gärna upp nu när jag behöver pepp å sällskap under mina timmars traskande i skogen. Idag skrapade vi ihop 16 KM!!! 16! Hennes första långpass och mitt första sen Göteborgsvarvet. Underbara känsla! Tack going! Även bokat intervallpass i helgen då vi e 4 par som ska på weekend tillsammans... Hanna, jag och våra löparskor = kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback