21augusti 2012

Befinner oss i skrivande stund i Kristiansand. Efter 70 mils körande igår från Göteborg, genom Oslo, förbi Arendal stannade vi i Kristiansand.

Fantastiskt ställe och är lugnt och gemytligt så vi bestämde oss för att stanna kvar en extra natt innan bestigningen av Preikestolen sker.

Kom sent igår men hann med en kort scanning av stan. Idag var vi uppe i tid för att undersöka vad staden hade att erbjuda och efter mycket om och men fann vi oss en badplats. Henrik "badkrukan" var förvånansvärt enkel att få i den 17,9 gradiga vattnet men mina ben gick inte att rubba. Yyss!!

Efter 2 vinster i Fia med knuff (jag alltså) var båda så rastlösa att vi åkte tillbaka till hotellet för att snöra på oss löpardojjerna och ta oss till Baneheia. (ett ställe jag redan innan resan hade googlat fram så jag visste vart vi skulle bege oss;)

Kuperat var bara förnamnet. Herrejissanes!!! Självförtroendet fick sig en törn inför Lidingöloppet IGEN!!!

Men skam den som ger sig:)

Imorgon bär det av till Preikestolen... Sen vidare till Oslo och mina älsklingar på gamla jobbet. Längtar!


Kommentarer
Postat av: karin

Gumman, du är så himla duktig. Lidingöloppet kommet inte vara några som helst problem för dig! Det är liksom meningen att det ska vara jobbigt ;-)

Och jag längtar SÅ mycket tills jag kan sticka ut med dig, du anar inte!!!

2012-08-21 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback