träna träna träna

Alla måndagar är jag ledig. Alla måndagar under september och oktober börjar prinsen runt kl. 10:00 så jag har planerat in alla måndag förmiddagar att springa. Idag var första gången jag sprang själv och på löpband med en lutninge på minst 2,5 bara för att det ÄR lättare att springa på band än.
Första gången jag springer själv och anledningen till att jag inte vill springa själv är att jag vet att jag är en som ger mig alldeles för fort. Jag behöver någon som kan pusha mig. Var så nära att ge upp efter 4 km men jag överraskade vekligen mig själv till att jag måste orka 5 km. Joggade nästan hela tiden vilket gjorde att jag faktiskt slog mitt rekord på halvmilen. 30 minuter. (bra för en som jobbar 2 ggr tidigare om man inte räknar gympan på gymnasiet för 10 år sen)
Blev så glad så jag fjortsatte och jogga/powerwalkade nästan 7 km.

J A G   Ä R   G R Y Y Y Y Y Y Y M !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback