Spinning-puls

Ligger hemma i soffan. Orkar inte röra benen. Jag tvekade inte när min söta Karin (karin.teamsportia.se) frågade om jag ville vara med på spinning-puls. Har inte suttit på en spinningcykel på evigheter. Kommer inte ihåg om jag ens suttit på en.

Nu är mina ben avdomnade och jag älskar det!! Älskar att vara så slut att jag inte orkar röra på mig. Det var spännande att se pulsen - något som är egen vetenskap för mig och inget jag haft koll på.

Dock var det ett riktigt jobbigt pass och trodde ett tag aldrig att de skulle ta slut. Men det är då man bara ska bita ihop och trycka ifrån mer.

Karin är min idol. Du e grym! Du kommer alltid vara en stjärna i mina ögon och en av mina närmsta vänner.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är INTE okej att få en gammal kvinna att gråta på en torsdagskväll!! INTE okej.



Jag är så glad att du är min vän <3

Du imponerar på mig så sjukt varenda jäkla pass, och du kommer glida dig genom Varvet!



På lördag satsar vi på distansrekord!!!



PUSS

Postat av: Anna-Lena

ha ha... gammal kvinna... du är för underbar!

(å kalla inte mig gammal!)



distansrekord it is :)(OMG!)

2011-10-13 @ 21:53:43
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback