lördagen den 3 juli 2011

Åkte tidigt i går morse ner till Malmö för att vara med och fira Annies 27 års dag. Klockan ringde lockan 6 på morgonen och det var bara att släpa sig ner till stationen. Sov nästan hela vägen ner.

 

Gullungen Annie mötte upp mig på bussterminalen med och välkomnade mig med att tuta som bara Annie kan, så att alla som var i närheten bara vände sig om. Lika glad över att träffa henne igen. Ett halv år sen sist och är ledsen att det inte blir oftare.

 

Åkte och firade/handlade mat inför kvällen och åkte sen hem för at fixa till oss och förbereda maten innan tjejerna skulle komma vid 19:00. Som vanligt när jag och Annie ses tokar vi oss framför kameran

 

Vi gjorde en fantastisk god mat. Ugnsbakad lax med romsås och ljummen potatis sallad. Så otrooooligt gott och alla åt så vi blev proppmätta. Till efterrätt serverades jordgubbsmousse med färska jordgubbar på.

Alla tjejerna samlade. Vi hade alla fått varsin figur att sätta på våra glas (i olika fäger så att man tar rätt glas under kvällen) och alla fick i uppgift att efterlikna sin figur. från vänster längst bak Jag hade en konstig alien med stora öron. Nina var en djävul, Kim var en ängel.  Främre raden :Annie var en katt och Sofie var en stark man. Vet inte om vi likade våra figurer men de va ett gott försök ;)

Sen var det dax för skolfotot

Tiden sprang iväg. Helt plötsligt var klockan 01.00 och vi åkte in till stan. Dansade, sjöng kareoke och roade oss. Sen somnade jag och Annie hemma hos henne. Glada efter en härlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback