I föräldrar hemmet i Strawtown

Har kommit fram till Hstad nu och sitter i vardagsrummet och tittar på fotbollen och pappa ligger jämte på spikmattan. Känns alltid som om man åker tillbaka i tidsmaskinen och blir 19 år igen när jag bodde här sist.

Satt och tänkte på det nyss. Jag är 25 år! Är inte alls den lilla flicka jag var när jag bodde här.

Sträcker på mig lite och känner mig stolt. Har vart med om så mycket sen jag gav mig ut i världen efter jag slutat skolan. Överallt i mitt barndomshem finns de bilder på mig, min bror och syster. Tänk att jag har vart så liten.

Måste ju lägga in några här för att visa mini me - Mini AL.




Stor tavla som hänger i mitt gamla sovrum





Julafton 1986 - Bror 1 år och jag 3 år




jag 3 år


 



 4-5 år


 


Mini me och syster yster


Kommentarer
Postat av: Matilda

sötunge!!

Postat av: SARSTE

HERREGUD MÆNNSIKA SÅ SØT DU VAR/ OCH ÆR:-)

2010-01-26 @ 11:50:47
Postat av: Anna-Lena

tihi.. tack. var ganska söt som liten .eller ser så där busig ut lixom ;)

2010-01-26 @ 18:32:52
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback