andra advent

Tiden går så fort.
Andra advent har redan passerat. Igår va en fantastisk söndag. Julbak och mys!




Idag har jag hunnit med en hel del. Upp halv 8 för att göra mig klar för att träna på gymmet. Duschat och packat för resan om 1½vecka. Ska ut och fotografera med favorit Lina senare i eftermiddag. Ska hinna städa lite här och förbereda för veckan som kommer.

Vaknade i natt och undrade vart jag lagt mitt pass. Funderat över olika senario på vad som kan ske som gör att det blir problem med resan den 17e december. Allt från tåg till väderproblem. Älskar att vara förberedd. Men när jag vaknade och undrade vart passet var så kunde ja ginte komma på vart det var någonstans. Vet att det var med mig hem från NYC i oktober men kan inte komma på att jag lagt det där jag brukade ha det. Mycket riktigt. Men efter att ha letat 1 timme hittade jag det. Pust.

Dax att ta tag i den här dagen. Nu ska jag laga god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback