underbar semester!

Underbart emd lite semester. Men jag har inte legat på latsidan.
Första veckan sårang jag runt på stan för att hitta campingprylar för en vecka (men har kommit fram till att jag kanske inte är en campingmänniska tyvärr, då jag måste få ha en dusch bla). Andra veckan började resan upp mot Sveriges högsta topp.

De va inte det lättaste jag vart med om och jag har lärt mig va fantastisk människan är när man tänker att man verkligen inte orkar mer så orkar man hur mycket som helst mer bara man ger sig f*n på att man ska klara det.

Hur många gånger som helst övervägde jag att vända och som en kompis som vart där sa:
- i slutet gick jag bara på ren vilja.
Stämmer faktiskt. Det som gjorde att jag fortsatte var att jag inte kunde erkänna för alla jag berättat om min resa att jag inte klarade de och jag skulle inte kunna leva med det själv. Måste slutföra det man börjat med!


bildbevis!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Ni var skitduktiga!!! Hejja er!!!

Postat av: sanna

Ni har verkligen inspirerat mig. Jag ska oxå bestiga det där berget. MEN säg inte till Helena, hon kommer övertala mig att inte göra det! Haha!



Tack igen för bio-kortet! Ni är så välkomna tillbaka om ni behöver sova i västerås nån annan gång! =)

2010-08-28 @ 11:55:45
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback