Ny dag nya möjligheter

Livet i Göteborg knatar på och jag blir lyckligare och lyckligare. Det börjar ordna sig i lägenheten och imorgon blir det en tur till IKEA för att köpa de saker som fattas. Ekar lite creepy i lägenheten så det måste fixas.

Snart dax till jobbet.
På med arbetskläder och skor och prommenixa de 30 sekundrarna ner till hotellet.

 Underbart.

Älskar tiderna på hotellet. Får så mycket mer ut av livet när man jobbar som vi gör. Jobbar eftermiddag idag och förmiddag imorgon. Sen är jag ledig fram tills eftermiddagen på lördag. Perfekt.
Ett dygn med massa kul å mys å hitta på. Och sovmorgon :)

Hunnit med så mycket idag. Upp å hoppa vid 9 för att se om jag kunde tvätta min skjorta som jag har på hotellet men de va upptaget. Piké idag då men de ska fungera bra. Sen så var det mysa hela morgonen vilket är vardagslyx då prinsen inte skulle va i skolan förrän senare. Frukost tillsammans och planerade lite inköp till lägenheten. När prinsen begav sig till skolan gick jag ner till banken vid Liseberg och fixade en internetdosa eftersom man verkar ha försvunnit i flytten. Sen var det en shoppingtur längs gatan ner till Redbergsplatsen. Lite pill till lägenheten som jag tyckte vi behöver med de pengar jag egentligen inte har :)

Mötte Lisa i trappen och skrev andra handskontrakt sen var det ut igen för att handla lite saker på ica som behövs.

Ska beställa lite foton på nätet med så att jag kan fortsätta med mitt scrappande. Inte lika bra som
syster men kan ju bara bli bättre.

Livet är en gåva!
Ta hand om det. . .



Tänker på dig ofta . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback