need I say more. . . ??

Ja det är min pojkvän.

Ja han är inte klok.

Frågan är bara: Varför föreslår vänner detta när det har slinkit ner en hel del Capten Morgan eller whiskey?

Alla på festen i helgen tycket att det var fantastiskt roligt. Nu lite senare så kan jag bara skaka på huvudet och le ut det men då. . . då undrade jag om han var riktigt klok. Svar: det var han inte!

Vänner: " Men varför doppar du inte huvudet i dippsåsen så slipper du luta dig fram när du ska dippa"

Prinsen: "VILKEN BRA IDÉ!"

"MYCKET BRA IDÈ!"

Fotograf: Mikaela


Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Ja ... tänk att det ska vara mammas gosse o bära sig åt så!!! L*

2009-09-30 @ 08:59:01
Postat av: Anna-Lena

Han brås lite på dig ;)

Postat av: Madeleine

Pojkvänner är inte alltid kloka... :)

2009-09-30 @ 10:25:55
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Crazy Mom

ja, jag tror bestämt att han gör det och det är jag riktigt stolt över ... S ... lite crazy måste man vara här i livet!!! det är ju därför jag tycker så mycket om dig A-L!!

2009-10-01 @ 08:39:15
Postat av: Crazy Mom

ja, jag tror bestämt att han gör det och det är jag riktigt stolt över ... S ... lite crazy måste man vara här i livet!!! det är ju därför jag tycker så mycket om dig A-L!!

2009-10-01 @ 08:39:29
Postat av: Anna-Lena

tihi. de e därför jag blir så galen med dig;)

2009-10-01 @ 10:23:10
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback