herrejissanes vilken massage det var igår!!




Kom dit i tron om att det skulle vara en helt vanligt massage jag skulle få.
En vanligt halvkroppsmassage tänkte jag innan jag kom dit och kände hur avslappnad jag skulle bli i hela kroppen efter detta . . . trodde jag!

En liten stund in i den, vad jag trodde, fantastiska massagen så börjar hon att halvslå mig med sina handflator. "Det är säkert som de ska vara", tänker jag och försöker slappna av. Hon fortsätter med att massera min hårbotten. Jag ligger och njuter hinner nästan tänka att detta var det mest underbaraste jag vart med om. Mina tankar avbyts med att hon draaar mig i håret och sen slänger sina långa naglar precis som man gör med en lie genom hö. *ritch ritch ritch ritch* Tror ett tag att alla hårstråna ska slitas från hårbotten.

Va tusan händer?

Spänner mig sen igenom den konstiga massagetimmen - feg som jag är vågar jag inte be henne ta de lungt. Hon hinner med att dra i alla hårstrån och riva igenom håret en gång till innan massagetimmen är slut. Hon hinner nästan fråga om jag vill ha lite pepparmintvatten men jag är snabb med att avböja och är redan utanför dörren och halvvägs hem när hon stänger den efter mig.

Fick dock ett tips om hur min hårbotten ska slippa vara så torr:
Olivolja blandat med äggula
Ha det i håret i 15 minuter och skölj.

Vågar jag testa det?

2009-08-27 @ 16:50:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback