ikväll . . .

blir det idol kväll.

Anna-Lena har ALDRIG haft en idol kväll.
Anna-Lena har ALDRIG vart hemma i Sverige under den tiden har gått (tror jag tar i lite nu men iallfall inte under de 3 senaste åren och innan de så sörjde jag att fame factory slutade)

Men idag så har vi faktiskt bjudit hem vänner för att se på detta idol.

Hoppas nu att de bjuder på lite underhållning :)

Fått ett minnes kort med till min kamera jag fick så kanske kan ta lite bra bilder med den? Det ska ju vara en fest kamera så får se. Blir en lugn helg för mig. Ska bli nyttig... IGEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på¨texterna jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback