25 år i foton

När jag var hemma i Halmstad i förra veckan svängde jag förbi syster yster för att äntligen få se tillskottet Elsa IRL. Kunde inte vara seriös när den hunden var med. Riktigt underhållade är hon. Stackars Simson den andra hunden som fick ta all skit när hon bet honom i svansen och drog honom i örat eller tog sats och sprang rakt in i honom.

När jag var där fick jag ett album som syster hade scrappat ihop till mig. Så imponerad av det att jag faktiskt måste skryta lite. Så kul att ha ett om sig själv faktiskt och se gamla foton som man glömt eller kanske till coh med förträngt. Har haft en riktigt fuling period som jag glömt . . .

Va en söt liten docka när jag var liten. Mamma klädde mig alltid i söta kläder och jag skulle dansa balett och hon ville sminka mig. Slutade med att jag hatade kläder och aldrig ville shoppa. Men det älskar jag nu på senare dagar.


Systrar men olika till utseendet.
Du är fantastisk!




TACK!!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Så underbart fint & omtänksamt!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback