tåg-bloggen

Sitter på tåget till Lidköpin från Göteborg.
Full knökat med folk så vi sitter var och en för sig jag och prinsen.

Inte alls spännande.
Jag sitter och ser på serier på datorn och känner hur dörren öppnas och stängs, öppnas och stängs för att folk inte fattar att de öppnas bara någon går förbi värme sensorerna. Älskar att helgen är här och att det betyder nya äventyr för mig och prinsen.

C i t e r a r   p r i n s e n :
Det känns som det gjorde i början av vårt förhållande när vi tog tåget om vi skulle semestra. Då åkte v ju ända upp till Luddvika. 

Fina minnen 
Då var det gott om plats och vi kunde sitta jämte varandra. Hade planerat att se på "House" under tiden men det gå tyvärr inte nu. Framme om en timme och då blir vi upplockade av vännerna som tar oss till vår stuga där vi ska bo under helgen. Sen blir det middag hemma hos dem. Mys!


Bild: uttråkad i somras. Lekte med solen i gräset


Kommentarer
Postat av: anna

Vill du va snäll & hjälpa mig med lite mat-tips på min blogg ? tack / anna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback