okej okej jag erkänner

Det blev som jag trodde........

Var så trött och sliten efter jobb och visning (som förövrigt va ganska så go) åjag var nära på att strunta i det.Prinsen skulle till Lina med sambo för att se på fotbollen och lockade att jag kunde hänga med och fråga henne om inte vi kunde ta en promenad. Trodde aldrig att de skulle ske men chansen att jag fick röra på mig var större om jag åkte med

Som tur var så var det ett bra va för att är precis hemkommen från minst en timmes promenad i Majorna.

Imorgon när vi ska på en visning i Linne så ska jag faktiskt gå dit. Då måste jag förbi gymmet så då tänkte jag gå inom.



*håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: Modesty

Aj, aj, aj...

Är det F&S som du hade tänkt börja på? :)

Postat av: A-L

ja. det får bli det. närmast för mig så att jag slipper säg att de ligger för långt bort. sen passade passen bra till mina jobb tider.

2009-11-05 @ 08:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback