måndagen den 16 november

p a p p i s e n   h a r   å k t   h e m   m o t   h a l m s t a d .

Haft en riktigt mysig dag med honom idag. Började men en härlig frukost.
Åkte sen vidare in till stan och fikade,
shoppade och sen åkte vi på en minnesresa med bilen till de ställena där han tillbringade sitt år i Göteborg 1963. Kul att se lite mer av Göteborg.
Var på en visning med fast inte något vi ville ha kanske. Vi får fortsätta leta helt enkelt. Någon gång måste de helt enkelt komma en lägenhet vi vill ha.

Efter mycket funderingar så bestämmer jag mig för att träna idag.
Ska snart ta mig ner till gymmet. Lagom ovillig men det är lätt att boka via datorn och e de mindre än en timme innan passet börjar så kan man inte avboka. Måste helt enkelt.

Tihi

Min dator "defraggas" just nu. Tagit lite bilder idag men när det e klar så kommer de med upp. Så länge"duger" prinsen dator gott å väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback