I Lidköping.

Då sitter man i en stuga på 7 kvadrat på en camping.

Vaknade av en smula nödig Anna-Lena (mig) och efter mycket om och men så tog jag tjuren vid hornen och drog upp mig. På med kläder, i med linser och försiktigt klev jag ut i solljuset.

I och med att vi kom när det var mörkt så såg jag ju inte hur det såg ut men det var en trevlig camping. sprang runt runt runt runt servicehuset där jag trodde att det skulle finnas en toalett. Alla dörrar där det stod WC var stängda och låsta. Det fanns stora lappar där det stod att jag skulle besöka ett annat servicehus.. VAR DÅ???!!

I all förvirring tänk er då att ni VERKLIGEN, jag menar  V E R K L I G E N , måste gå på toa. Brukar kunna hålla mig men om jag ska säg som det var så hadde jag hållt mig sen vi kom hem i natt för ville inte gå själv i mörkret. Kommer tillbaka till stugen halvgråten och panikslagen. Prinsen hjälper mig att se på kartan igen.

Går tillbaka till grannhuset och öppnar dörren. Sjunker ner på närmsta toalett och pustar ut.

Paniken är borta. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback