galet stolt och det borde ni med vara :)

hemkommen från ett step pass.
Ser ut som en blöt katt men har ett tort leende på läpparna. Energin flödar och känner mig piggare än jag brukar.

Såg ut som en fåne på passet idag. Alla andra hängde med med armar och ben. Jag stog mest och stampade och tittade. Men svettas fick jag minnsan göra! Fick iallafall magmuskler av alla ksrattanfall jag fick när jag insåg att jag gjorde helt annat än jag skulle göra.

Livet är underbart!
Mycket kärlek till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Säg till om du vill ha sällskap nästa gång! Så har du någon att skratta åt också... ;)

Jag är så glad varje gång jag klarar ett pass och inte har slagit till någon annan eller mig själv... Phu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback