första träningen är avklarad

Yes!

ÄNTLIGEN!


Känns som om flera kilo har lyfts från mina axlar. Massa pengar fattigare (som egentligen skulle till den kommande lägenheten) men hälsa har man inget pris på.

Träffade Lina för ett träningspass idag. Svettades och njöt i lite mer än 1 timme. FANTASTISKT! Galet peppad och det känns faktiskt skönt för nu är jag igång igen.

Precis hemkommen från en visning på en fantastisk lägenhet men det fattades ca 3 m2 garderob i detta 39m2 boende. Tyvärr. Bara leta vidare. 3 visningar kvar denna veckan. Tog en timme att gå fram och tillbaka till den lägenheten så fick mig en prommis med så jag skippar step som jag hade tänkt att gå på gymmet.

Mycket piggare nu med. Fick ett ryck och städade lägenheten och fixade lite saker jag haft på min "to do" lista. Skönt att få det gjort.

Lycko känslorna är tillbaka.

Gött.

 AL`s back in the game!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Heja dig!!!

Vilket ställe blev det nu då?

Kram! :)

Postat av: Anna-Lena

det blev friskis detta året. Får se hur det känns :)

2009-11-09 @ 20:47:18
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Modesty

Säg till om du vill ha sällskap - jag ilar! :)

2009-11-10 @ 00:05:45
URL: http://modesty006.wordpress.com/
Postat av: Anna-Lena

klart jag vill ha sällskap. men du hade ju ett annat gym?



inbokad på spinning kl 12 imorgon, step 19.45 på onsdag, skivstång kl 12 torsdag. sen är det jympa fredag och lördag =)

2009-11-10 @ 00:24:23
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback