ljuset i mörkret



Ser äntligen ljuset om dagarna.
När jag prommenerade ut från gymmet idag vid kl 18 (efter sjukt svettigt pass) så strålade solen och det var första gången på länge som jag såg solen efter gymmet. Det var underbart att gå hem och känna att de fortfarande fanns kvar tid på dygnet att vara vaken på. Trots att jag var så sliten så kände jag mig mycket piggare.

Brukar älska å tända ljus när jag kommer hem men det får vänta tills mörkret kommer och det verkar dröja några timmar till. Ligger avslagen i sängen. Det pratas om en film ikväll men är rädd att jag kommer somna precis som jag gjorde igår när vi såg film .

Imorgon blir det träning med jobbet.

Vi har ju anmält oss till Holmenkollen staffetten så han som har hand om det har varit tränare/löpare på elit nivå och han ska hålla träningarna fram tills staffetten. Varje onsdag samlas vi utanför jobbet för ett löp pass och antagligen belöna oss med bastubad efteråt. Får se om jag hänger på det sistnämnda. Känner inte alla än att jag känner för å sitta halvnakena norska män;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback