to day it is Friday!

Vaknade inatt av att en klump kom in och la sig.
 En klump som jobbat övertid. Härligt=)

Idag är det fredag. Som jag har längtat.
Inte fått svar av mamma och pappa ännu men blir det som jag hoppas så kommer vi att åka hem till Halmstad en kortis imorgon äta lite gott på kvällen och prata om deras resa i Filippinerna de vart på i 1 1/2 månad ... UTAN MIG!

Åker efter att H har slutat jobba vid 21:30.
Ännu en roadtrip. I love it! så mysigt att åka bil tillsammans.
Blir som sagt en kort helg i och med att han börjar jobba  på söndag kväll igen, men hoppas att jag får tid att träffa mor och far. Viktigt att träffa familjen. Nu när man inte bor hemma längre på samma sätt så saknar man faktiskt familjen mer och mer. Efter att farmor gick bort så insåg jag det ännu mer. Man ska ta vara på de man älskar. Besöka dem så ofta man kan. Nu är inte min syster hemma i helgen så kan inte besöka de , fast vi ses ju i januari när du kommer hem:)


Kommentarer
Postat av: LOO

Tävling på bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback