Stöten finns alltid där

Börjar sakta men säkert komma tillbaka från att vara riktigt deprimerad. Från att vi inte skulle åka (då vi trodde att vi skulle kunna ta en sista minuten), vidare till att det inte fanns några sista minuten resor och nu är vi här där vi vet att vi inte kommer ha en solsemester inom den närmsta tiden. Börjat släppa det och börjar bli positiv igen.

Älskar stöten och alla dess underbara säsongare. Hade inte i tanken att åka upp så snart igen (då vi faktiskt var där uppe för 3 veckor sen) och ska erkänna att jag motarbetat det ganska mycket och försökte hitta många olika lösningar på att fira nyår.

Vill göra något annorlunda och spännande. Inte alls sugen på att supa. Var ju så inställd på att spendera nyår med prinsen, pappa och några vänner på Bantayan i Filippinerna och nu så är inget så bra som den planen. Men stöten är en bra plan. Trotts att jag har firat nyår i stöten i 4 år nu så är det aldrig fel. Tar några dagar förbi Trysil med så blir det lite variation. Sen kommer jag tillbaka redo för att ta mig an 2010.

Galet. Skriver ofta 2008 fortfarande och nu ska jag lära mig 2010.


Här är lite bilder från Stöten för 3 veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback