mitt i vår oas av lycka. . . .

Bild: skakar loss i Bad Garstein 2006 när jag jobbade där

 



Mitt i allt fantastiska och härliga pirr i magen,då man tänke:

ÄR DET HÄR VERKLIGEN SANT?? KAN DET VERKLIGEN VARA SÅ HÄR BRA?? *nyper mig i armen*

Så kommer det en rak höger och träffar en hårt i ansiktet. När man hämtat sig och tror att det inte är så farligt så kommer det en till från vänster.

Känns lite oroligt nu. Det blir inte alltid som man tänkt sig men då är det när man är blåögd och naiv.

Tur att man har världen bästa prins som ställer upp. Suttit i telefon hela dagen medans jag har tränat. Önskar jag kunde hjälpa till mer men nu ska jag ta hand om mina hotellgäster när de kommer tillbaka efter en europa turnering. Bara jag här så det kommer att bli svettigt.

Blundar hårt och hoppas att allt löser sig med allt. Men vem säger att livet ska vara lätt? Kan mammisen vara stark så borde jag kunna vara det för en sån här sak.

Bara trött på att inte vara säker längre. Måste allt alltid röra på sig????

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har en gåta på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 5 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback