Jul på Liseberg


Bilder: Från Jul på Liseberg förra helgen med systeryster med husband, jag och prinsen


När jag går in på Lisebergs julmarknad blir jag alltid som en liten barnunge.
Vill se allt och smaka allt.

Framför allt vill jag ha sockervadd!
Gick till vart ändå ställe där jag visste att de
brukade sälja sockervadd med överallt var det
stängt. Kände hur hoppet började svika mig men
i slutet så hittade vi faktiskt det enda stället som sålde. 
A L =   N Ö J D   B A R N U N G E

5 miljoner ljus var tända inne på Liseberg. Om det hade gått så hade jag velat fota hela liseberg på det sättet att jag fick plats med alla ljus för det var så fantastiskt vackert och romantiskt.
Fick inte testat på skridskorna eller farfars bilar som när jag var här sist


Kommentarer
Postat av: Nikki

var det en stor geisha eller massa små?? vilket fall blev jag avis...mums:)

2009-12-04 @ 08:46:33
Postat av: A.L

det var blandat :)

2009-12-04 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback