2a julaftonen med svärmor

Då den riktiga julaftonen firades i Halmstad med min släkt så åkte jag och prinsen till Varberg för att mysa med galna svärmor. Vi ätit god mat, öppnat packet, kramats, tittat på tv och öppnat rödvinsflaskan.

Kvar på schemat står en kvällsprommenad (är inte så sugen men att säga nej är inte ett alternativ annars får jag mig en lusing *blink*) Mörkret omringa huset och alla ljus i hela trädgården lyser upp lite trevligt. Perfekt kväll. Synd att vi måste tillbaka till Göteborg imorgon. Hyrbilen ska in och det är bara att gilla läget. 

Funderingarna kring nyår snurrar fortfarande runt huvudet men klänningen är inhandlad :) 


Kvällsmaten

Julklappsöppning framför brasan

läser kort på klappen

galen men fantastisk svärmor.
Hon lyssnar på sin julklapp på stereon.

Även Mons måste man mysa med ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback