Lördagen i bilder



Mammisarna på båter runt på Oslofjården.


Tyvärr kom regnet och vi satt större delen under ett träd på ön. Men jag älskar ruiner så ingen var lyckligare än jag. Får ta å utforska de ruinerna när det inte regner ut så får jag lite översikt på det


väl hemma busades det . . .


. . . och lagade lite mat

reslutat

Vårrullar . . .

och efterrätt



spelades lite spel med.
Många leenden och lite sura miner när jag insåg att jag hade förlorat.
Så himla dålig förlorare. Synd de för är inte så charmig då.


1.
2.3.

1.mammas skiftnyckel (jag trodde de va en dinosaourie)
2. Svärmor ringar " finnsde hjärterum så finns de stjärterum
3.mamma ritar " ingen ko på isen"

2009-07-19 @ 00:43:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback