en dag på jobbet


(vacker vy från parkeringen med dimma bakom bilarna)

då har man kommit hem från 13 timmars kneget. Vart på utbildning hos de som har köpt upp oss.
Vem tusan lägger en 3 timmar utbilning efter 8 timmar på jobb??? Tror inte att någon av oss kunde koncentrera oss så bra. Men men ... imorgon är det fredag. Som vanligt kan jag inte stanna kvar i Oslo. Får se va som sker:) Men snart så kommer jag åka hem till Halmstad. Början i november är de planerat. Vet bara inte riktigt viket datum.

Kommentarer
Postat av: e m m a

Svar: De sista du skrev kan jag helhjärtat hålla med om, resten är jag inte så värst förtjust i.. :)

Postat av: e m m a

Vet du vad du äter?



Idag har jag varit på den i särklass bästa föreläsningen någonsin, den kräsne konsumenten, läs mer om den i min blogg.

2008-10-16 @ 22:12:58
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback