Hemma i Norge

Så var man hemma. Denna helgen var vart sjukt stessig fram och tillbaka.
Vi ville så gærna stanna i Halmstad længre men før mycket stress och før många att træffa.
Men fick lite tid før alla. Ser riktigt mycket fram emot ju och nyårshelgen.
Varberg, Halmstad och Støten. Tid med familj och vænner.
Min førsta jul med familj på 4 år. Mamma å pappa kommer antagligen inte før att de åker till Filipinerna igen men lite julstæmning ræknar jag med. Bara umgås, mysa och æta god mat.
Længtar massa. Nu har nog det sista kommit upp till Oslo. Den sista TV:n ær uppe och Henkes snowboard. Nu skall bara min vallas så blir de før hoppninsvis åkning på torsdag tillsammans med en kollega...

sen på fredag blir de stockholm. Får se om jag gillar den staden som alla sæger ær så bra... tvivlar men ska ha øppet sinne

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt att träffa er även om det var bara för en kort stund. Skönt att höra att ni är tillbaka i Oslo hela och rena :)

Kram kram från Storsyss

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TACK snälla! : )

2008-11-10 @ 17:34:11
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback