Elexia - träning för att jag är värd det.

Igår gjorde jag något som jag inte har gjort på länge.
Jag trändade. Nikki och Jonas har meldt sig på Oslos dyraste träningssenter. Jag är inte den som är den. Vil man inte träna själv så blir det til att gå med i samma träningssenter. Dyrt som tusan men de har spa och massa roliga olika träningsmöjligheter så vem vet. Det kanske jämnar ut sig.

Stack dit igår efter jobbet för att kolla in det.
Fick en rundvandring i den otroligt  fräscha byggnaden
och sen satte vi oss ner för att prata priser. Höll först på att trilla av stolen för det var lite dyrare än jag trodde men var duktig på att hålla god min. När jag ändå var där kunde jag ju lika gärna träna tyckte jag så tog passet som kom här näst.
Smart som jag inte är så tog jag inte reda på vad detta faktiskt innehøll. Kommer inte ihåg när jag tränade sist. Sist jag kan komma på att jag faktiskt gick till ett träningscenter var 2003. tog ett hårt pass igår och det insåg jag när hon sa det I SALEN!

Nu efteråt så känner jag att jag var duktig. Men när jag stog där så svor jag massa. kunde ju tagit ett "komma igång pass" men så långt tänker jag ju inte.

Helt förstörd idag och i helgen ska jag stå på snowboard så det kommer kännas ännu mer efter detta. Men men. Det är ju bra att röra på dig och träningvärk är skönt menar de som tränar. Får komma tillbaka till det när jag blivit av med det jag har, för just nu är det en plåga.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker du var duktig. Själv har jag inte tränat sedan Sundsvall brann. Typ 1889.

Kram kram Storsyss

P.S Kryss i taket ska till lillbror på invigningsmiddag ikväll ska bli kul.

Postat av: Anna

det var faktiskt senare än 2003, haha :) du var ju med mig på TK ett par ggr under 04/05 ju.

kramar!

2008-11-30 @ 21:00:38
URL: http://atannerfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback