ensam i Oslo

104196-1336

det var tusan va jobbigt det var att dra en 20kg väska uppåt i 20 minuter. Sen bära den upp i 3 våningar. Svetten rann på hela kroppen. Drack 1 liter vatten så fort jag kom in. Gick runt och letade ved i skogenför att tända brasan. Så fort jag kom hem så somnade jag på soffan och sov 3 timmar. Var helt slut efter studentfirandet igår.

ska gå och lägga mig snart igen. Imorgon ska jag antagligen grilla med vänner från gymnasiet som flyttat hit upp. det ska bli så himla kul!!

precis lagt på efter att ha pratat med prinsen i telefon som befinner sig i stockholm på kurs.  känns lite knas att sova själv i Norges huvudstad. känner mig lite ensamt och liten. men va  tusan, detta gör mig bara starkare:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback