solen skiner i underbara Oslo


så underbart de var att vakna i morse:)
næstan hoppade ur sængen av førskræckelse. eftersom de va så ljust ute trødde jag att jag hade førsovit mig.
men ikke.... de va sol ute! denna underbara varma gula sak:)
så idag e de bara tunna klæde. Fy fader å væck med min regnjacka eller tjocka trøjor!

nu e de bara jobbigt å jobba eftersom de e varmare ute æn inne. Nær jag skulle gå møtte jag Henke i dørren. Då kom han hem från jobb och skulle till å lægga sig.

Riktigt, han har natt veckan nu
jobbar natt nu. vilket betyder ensama nætter och en nyvaken trøttis nær jag komma innanfør dørren vid kl17:00 på kvællen.

men nu ær de onsdag. nær denna dagen ær slut så ær de bara 2 dagar kvar till helg.
håller verkligen tummarna før att de ska vara fint væder:)
i såfall blir de en tur till øarna, ut på havet med anette eller om vi ska och turista oss runt i oslo bla till Holmenkollen:)

vill verkligen! Denna helgen ær de inte så många kvar i Oslo som vi kænner så hade vart kul att kunna gøra ngt mysigt bara vi. Inte allt før kul att sitta inne i lægenheten hela helgen. Då kommer de bli att vi kommer slåss om tv:n nu nær  internet har lagt ner hos grannen (igen). Han vill spela playstation och jag vill spela nintendo wii:) får se till att kompromissa i værsta fall...





himla lugnt på telefonerna idag.
sååå skønt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback