ensam igen i Oslolägenheten

104196-1490104196-1488

försökte ta kort på honom så att svärmor får se sin son lite nu när han är borta men killen vill inte vara med i bloggen  så de e svårt att ta kort på honom... här byter han om för att sticka till jobb...

nu har prinsen åkt till jobbet.  det blir lite som stöten här i Oslo. Han kommer hem halv 7 imorgon lagom tills min klockan ringer för så ska jag upp. ändringen är väl att vi ändå har 5 timmar å ses när jag slutar jobba

imorgon ska vi antagligen öppna ett bankkonto så att jag kan få in lönen så vi ska mötas i stan efter att jag har slutat jobbe.
guu.. klockan tickar på... och jag vill inte lägga mig.. men ska upp halv 7imorgon. ta min dagliga mörgon prommit till sentralstation på 20 minuter. funderar på att köpa mig månadskort faktiskt. kommer att behöva de. brukar för mycket pengar varje dag annars..... hmmm...

aja..nu ska jag platta håret så slipper jag göra de imorgon bitti

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback